Szydełkowa rodzinka Hrum

Kto nie lubi świnek?!  każdy kto miał okazję zobaczyć szczęśliwą świnkę potwierdzi, że nie ma nic bardziej uroczego! Dltego też zrobiłam swoje małe świnki – kulko świnki! Takie pocieszne i radosne ❤

Prosta kulka a tyle morzliwości. Powstały na bazie moich kulek, po prostu dodałam kilka drobiazgów i zobaczcie sami jakie cudaczki można zrobić.

blog10a.jpg

Cała rodzinka, taka prawdziwa. Pierwsza jest królewna Hrumcia- w końcu która mama w rodzinie nie jest taką królewną 😀

swinka

blog20.jpg

Witold Hrum. Ojciec rodu. Gentelman-  bogata mieszczańska świnka 🙂

C66547A2-6CE9-4A23-B6B7-0230B85EAA3A

Zdjęcie do dowodu

Nie mogło być się bez zakręconych ogonków!

blog9.jpg

Teraz Śmieszek, Taka pogodna świnka, jakby coś zbroiła, ale kto by się tam przejmował 😉

Little X. Najmniejszy z rodzinki, ale zawsze się gdzieś wturla pomiędzy starszych 😉

Świnki nie są duże, razem mieszczą się na dłoni, Do takich kulek można zrobić zawieszkę i macie od razu brelok, lub przywieszkę do wszystkiego. Takie maleństwo można także przykleić na jakiś ołówek i zabrać ze sobą np. do szkoły 😉 zawsze jakaś odmiana i na pewno nikt nie będzie miał takiej samej ozdoby.

blog1

 

Do stworzenia świnek tak naprawdę zainspirował mnie CIWF Poslka ze swoją akcją Jestem Matką- współczuję. Wspieram akcje, sama mam ryjek, jeden jest naklejony na mój samochód, drugi noszę na torbie i jestem całym sercem za tym by zakończyć cierpienie wszystkich matek i dzieci. Chcę szczęścia dla zwierząt i wszystkim chętnym polecam zapoznanie się o co w tym biega 😉

No to Hrum!

Pozdrawiam i do usyszenia niebawem!

Wasz

-Agat

 

 

 

3 uwagi do wpisu “Szydełkowa rodzinka Hrum

Skomentuj

