Fajna z niej babeczka!

O Słodkościach na szydełku, akcjach charytwtywnych i chwilowej przerwie na blogu.

20170521_103817.jpg

 

Witajcie!

Pomysł na babeczki i różne słodkości narodził się z początkiem maja- w końcu to miesiąc w którym są moje urodziny i z tego powodu zjadam jakieś ciacho, ale w tym roku bardzo ograniczam słodycze także rekompensuję sobie słodkości dziergając je 😀

Straszne jest to że jak zaczełam robić babeczkę, to od razu pomysłąm o innych słodyczach, ciastkach, lodach, cukierkach itp. – cukier uzależnia i to w każdej formie 😉 cale szczęście, że nie są prawdziwe i nie idą w boczki 🙂

12

Na kolejne pomysły zabrakło mi po prostu czasu, ale dostałam wiadomość od Zakróliczonych, którzy organizują kiermasz na rzecz Śląskiego Króliczoka no i jak tu odmówić pomocy charytatywnej… tak więc po nocy stworzyłam mini babeczki:

20170521_104134.jpg

20170521_104143.jpg

20170521_104454.jpg

20170521_104728.jpg

 

Wszystkie będzie można zdobyć TU macie czas na licytacje do 5 czerwca 😉

Jeśli możecie pozwolić sobie na zakup takiego breloczka a przy okazji pomóc cudownym podopiecznym fundacji to polecam z całego serca!

 

To teraz będzie drewienkowo 😉

Udało mi się stworzyć kilka drewienek, oczywiscie na malowanie dla siebie czasu zabrakło, ale znowu pojawiła się okazja na pomoc. Tym razem za sprawą cudownej Marty kilka drewniaków poleciało do Jelonków gdzie będą także zbierać pieniądze na wsparcie swoich wychowanków. Ja po prostu kocham zwierzęta nad życie i moze to się wydawać nienormalne, ale wolę czasmai towarzystwo zwierząt niż ludzi.

Ostatnie drewnienka wiglądają więc tak:

liski1

Lisek dla Jelonków 😉

liski2

Te dwa liski poleciały z okazji Dnia Matki do pewniej mamy 😉

20170520_194052.png

Ten idzie na aukcje dla Króliczoka

20170520_193836.jpg

Kos- mój ukochany kos zostaje u mnie bo z tyłu ma nieudanego koguta xD

20170520_193843.png

Ten jeleń był spoko do puki się nie złamał… jedyne jak dotąd drewienko które mi pękło…

18817362_1360936147329721_285113207_o

No i szop 😉 uroczy szopek jedzie do Jelonków.

Co do chwilowej przerwy- a taka właśnie się szykuję, z wpowodu mojego wyjazdu za pracą (w końcu moje wybredne króliki muszą mieć świeże sianko, jakoś trzeba zarobić na farby i drewno, na włóczkę no i w koncu wypraowadzić się na swoje!) nie będę miała możliwości dodawania postów na bloga, ale każdego kogo ciekawi co się u mnie dzieje i co tworzę zapraszam na mój Instagram, gdzie bardzo często wrzucam zdjęcia!

Tak więc trzymajcie kciuki i do zobaczenia niebawem!

Wasz

-Agat

8 uwag do wpisu “Fajna z niej babeczka!

Skomentuj

