Drewniaki- farbami po drewnie

20170305_100942.jpgZdecydowanie malowanie należy do moich ulubionych form twórczości. Pamiętam jak pierwszy raz postanowiłam namalować COŚ „artystycznego” – było to w szkole podstawowej na jakiś tam wewnętrzny konkurs. Jak chciałm tak zrobiłam, tyle, że mój obrazek na którym był zimowy krajobraz z kapliczką i drzewami w śniegu nie zobaczył światła dziennego gdyż Pani Nauczycielka stwierdziła, że to na pewno nie mogłam namalować ja i z pewnością pomagała mi mama…

Jakież to było dla mnie bolesne przeżycie, skoro wspominam je nawet po xx latach. Było bardzo. Strasznie to wziełam do siebie i nie malowałam, nie starałam się tak jak wcześniej skoro miałam konkurować z pracami innych mam (a tak niestety było i niestety jest w szkołach nadal!) Moje artstyczne ego zostało odbudowane dopiero na kursie rysunku architektonicznego, gdzie całkiem dawałam radę i wygrałam konkurs prowadzących architektów – odzyskałam wiarę i moc 🙂

Tak więc w przypływie mocy namalowałam sobie Drewniaki. Pierwsza próba malowania na drewnie nie wyszła- za to dużo mnie nauczyła, ale o tym, w kolejny wpisie będzie dokładniej – bo przygotowuję dla Was mały tutorial zdjęciowy o malowaniu na plastrach drewna 😉

20170226_151044

20170305_100759

20170305_101133

 

 

20170226_151049.png

20170305_101052

Moim faworytem jest zdecydowanie jednorożec 🙂 lubię je! A Ty?

Tak więc, zapraszam już do kolejnych odwiedzin i życzę dużo sprawczej mocy!

Agat

11 uwag do wpisu “Drewniaki- farbami po drewnie

  1. Wspaniałe! Chętnie przygarnęłabym takiego jelonka!
    Moja koleżanka ma sklepik z takimi drewienkami (Make My Wonderland) i zakochałam się w tym pomyśle od pierwszego wejrzenia! Zainspirowałaś mnie do działania. Czekam z niecierpliwością na Twój tutorial!

    Polubione przez 1 osoba

    • O jej! Ja znam i kibicuję Make My Wonderland- zwłaszcza, ze obie tworzymy w Karkonoszach 😀 podziwiam jak się łądnie rozwija, mam nadzieję że też pójdę w tę stronę chociaż ja bardziesz w szydełkowym kierunku, Pozdrawiam serdecznie!

      Lubię to

    • Pięknie, mnie najbardziej podobał się jednorożec, ale z takiego jelonka na pewno byłaby zadowolona moja mała siostrzenica. Takie drewienka doskonale nadają się na prezent:) Masz talent, dziewczyno!:) I super Ci to wychodzi:)k

      Polubione przez 1 osoba

  2. Ach, niestety w szkole podstawowej potrafią zniszczyć niejeden talent…Drewniaki wyszły super 🙂 bardzo podoba mi się ten z sową – kolory idealnie współgrają z korą drewna 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  3. Pingback: Malujemy na drewnie liska- krok po kroku |

Skomentuj

