Królicze walentynki

20161204_161118

Taki piękny zachód słońca niedawno zagościł nad Karkonoszami

Witam po dłuższej przerwie 😉

Od razu wrzucam mały walentynkowy gang. Znowu za sprawą Azylu dla królików w Toruniu gdzie po raz kolejny została zorganizowana LICYTACJA  rożnych fantów by zebrać pieniążki dla uszatych. Oczywiście, musiałam coś zrobić 😉 Wyszły więc mizialskie breloki i jeden cosiek sercowy. Wszytskie rzeczy można licytować na bazarku (link powyżej) do 5.02.17 r.

Lubię nazywać to co zrobię, więc każdy „kulek”, którego stworzę-  ma swoje imię. Ten został małym Heraldem i prezentuje się tak:

20170131_101156.jpg

Klasyka w moim wykonaniu- ale robi furrorę mimo, iż jest takim małym prostym kulkiem 😉

Walentynki- same „święto” mnie nie przekonuje, a już wydawanie miliona złotych geldów  z powodu jednego dnia wykrzywia mi twarz w jedno wielkie nope 😉 Jestem z tych którzy nie muszą mieć specjalnej okazjii by zrobić coś miłego dla drugiej osoby , ale skoro w ten czas nastaje większy nacisk na wydobywanie z siebie uczuć to dlaczego by z tego nie skorzysać? Więc wczułam się- zawiało romatyzmem i tak powstały „Puderki”, urocza parka cukierkowych uszu:

20170131_101051

Adorka

20170131_133838

Andrew

20170131_134053.jpg

Buziaki!

Teraz moje tygodniowe wyzwanie.. Długo myślałam jak połączyć krolika i serce- bo samego motywu serca za bardzo nie lubię i wyszło takie coś:

20170130_131042

Królik Roman i marchewka Grażyna- para idealna!

Serce nie było wcale takie trudne do zrobienia mimo, że prułam je chyba z 4 razy- udało sie i jestem bardzo zadowolona z efektu. A dlaczego marchewka? po wnikliwej obserwacji moich królików, stwierdziłam, że drugą połówką króliczego serca może być tylko jedzenie 😉 Króliczki po prostu kochają dobrą szamkę i nie ma co z tym dyskutować.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i już zapraszam na kolejną wizytę, bo niebawem wpadnie tu Ruda 😉 cdn.

Pozdrawiam!

– Agat

8 uwag do wpisu “Królicze walentynki

Skomentuj

