Naturalny sznurek w roli głównej

Podkładki pod kubki, które zawsze się przydadzą i wyglądają naturalnie pięknie w każdym wnętrzu 😉

aaa Wyszydełkowane ze zwykłej dratwy, którą uwielbiam i ubóstwiam jak wszystko co pochodzi od Matki Ziemi i nie jest zbytnio przetworzone. Użyłam szydełka nr 3 ( chciałam uzyskać ciasny splot). Wzoru szukałam w internecie, ale suma sumarum zrobiłam po swojemu. Ten ostatni rządek zrobiłam delikatną włóczka akrylową w kolorze oliwki, aby trochę złagodzić surowy wygląd i dodać trochę elegancji 😉

Do kompletu zrobiłam także koszyczek/ pudełeczko, aby łatwiej było przechowywać i przenosić podkładki. Tutaj cały już ze sznurka, a za pokrywkę posłużyła mi pierwsza sznurkowa serwetka zrobiona na próbę 🙂

20160902_113001.jpg

20160829_095103

20160902_113432Już mam pomysł na inne kolorystyczne wykończenia, oraz na jedną większą podkładkę pod dzbanek lub jakieś inne naczynie. To też świetny pomysł na prezent, dla jakiejś miłośniczki naturalnych dodatków, lub modnych teraz skandynawskich stylów wnętrz. Ja na pewno skakałabym z radości z takiego drobiazgu 😀

Dodam ze właśnie zamówiłam nowe włóczki i stworzyłam szydełkową listę TO DO! Więc będzie się działo! chociaż już sama nie wiem kiedy mam chwytać za szydełko jak w pracy też napięte terminy 😀

Ciao!

Wasz Agat.

 

 

 

 

6 uwag do wpisu “Naturalny sznurek w roli głównej

Skomentuj

