Japonia na szydełku

Sierpien zaczyna się przyzwoicie -szydełkową wędrówką na daleki wschód. Kilka okrążeń i mamy nowe breloki oraz mała zapowiedz kolejnej robótki 🙂

20160728_195518.jpg

„Złoty zachód” uchwycony w okolicach Kamiennej Góry

Powróciłam z kolejnymi materiałami do pokazania 🙂 U mnie jak zawsze więcej przekazu płynącego ze zdjęć niż słów, więc i tym razem kilka fotek ostatnich prac. Wzięłam się za małe „azjatki”:) Są urocze w każdej postaci. To właśnie w Japonii króluje amigurami, więc czerpiąc inspiracje w tamtych rejonach internetu, zainspirowałam się do stworzenia kolejnych breloków, takich właśnie o:

 

20160718_142036

 

20160720_072052.jpg

czerwona.jpg

To miała być księżniczka- taka trochę „Gejsza”

rozowa.jpg

Różowa jest moją faworytą, wyszła tak jakoś miękko 😉

zielona.jpg

Ta za to, ma najfajniejszą fryzurę 😉 koczki wymiatają

20160720_073043.jpg

Razem na tle zachodzącego słońca nad stawem z żurawiami ;)- mój stary obrazek malowany akwarelą i sokiem z buraka- w końcu się do czegoś przydał.

Która Wam podoba się najbardziej? Pomysłów mam tak wiele, że nie wiem w co mam włożyć ręce najpierw!

Kilka projektów zaczętych które toną- jak dywanik ze sznurka bawełnianego, ciągle pruję i zaczynam od nowa… za to jestem w trakcie robienia szydełkowej mandali. Absolutnie mnie zaszokowały jakie są piękne i marzy mi się taka wielka na ścianie, ale najpierw trzeba spróbować od mniejszej- tak więc próbuje i taki efekt etapu 1:

 

 

 

Trzymajcie kciuki by udało się wytrwać do końca!

Pozdrawiam

Wasz Agat

 

3 uwagi do wpisu “Japonia na szydełku

Skomentuj

