Jak Nie Toperz to co?

„Tato, tato! Zobacz Toperz!

-Nietoperz synku.

-Toperz!

-Nietoperz.

– ale jak Nie Toperz to co?”

20160716_175039.jpg

Pozdrowienia z Jeleniej Góry 🙂

Zmyłka dla najmłodszych. Ten  żart akurat przeczytałam na jakimś forum, aczkolwiek kiedyś byłam świadkiem takich konwersacji gdzie dzieciak nie rozumiał jeszcze przedrostka  „nie” 😉 Co by nie było nietoperze to urocze stworzenia i nie trzeba się ich bać pod żadnym względem. Piękne i musimy o nie dbać, a nie uciekać jakby to byli wysłannicy Drakuli. Na dowód tego zrobiłam kilka fotek tych osobników, które zamieszkały w moim domu:

20160717_122245.jpg

 

20160717_122705.jpg

PicMonkey Collage

20160717_120325.png

Puchate kulki, duże oczy i mięsiste skrzydełka. Dodatkowo dały się też namówić na klony w wersji breloka.

20160717_131135.jpg

 

Jak widać amigurami zakręciło mi w głowie i nie wiem czy będę na tym blogu pisać o czymś innym niż szydełkowanie i moje małe podróżowanie. Te tematy są mi najbliższe ostatnimi czasy i z lekkością i chęcią siadam by tworzyć nawet przy braku czasu jaki ostanio miewam,  więc chyba wybrałam swój kierunek blogowania 😉

Miłych wakacji!

Agat

6 uwag do wpisu “Jak Nie Toperz to co?

  1. Pingback: Zrobisz kulkę- zrobisz wszystko! |

Skomentuj

