Szydełko- plan na lato

Wiosna w pełni, a ja się zachwycam wełną, czyli mój pierwszy raz z szydełkiem 🙂

 

DSCN3181.JPG Pamiętam jak podziwiałam piękną bluzką z dzianiny i ktoś powiedział mi, że to jest zrobione na szydełku to osłupiałam, bo nie sądziłam, że takie coś można stworzyć łapkami- misternie i delikatnie, ledwo widać było łączenia prawie przezroczystych nitek. Mimo zachwytów nikgdy szydełka nie dotknęłam… sama nie wiem dlaczego. Wydawało mi sie to strasznie trudne. Od dziecka lubię ręczne robótki, mam na koncie sporo szalików na drutach, wyhaftowanych serwetek i wyszywanych obrazków, więc definitywnie przyszedł czas na szydełko 😉 Podjęłam wyzwanie i przez ostatnie tygodnie wieczorami, oglądałam zdjęcia, inspirowałam się i szukałam prostych wzorów- mnóstwo filmików  w internecie i dużo, dużo ćwiczeń.

 

Z moich wypocin najbardziej spodobał mi się wzór kwiatka. Najpierw dla wprawy zrobiłam kilka, ale tak mi się „lekko” dziergało, że zaczęłam je zszywać i próbuję zrobić coś na podobieństwo szala- komina- jeszcze dokładnie sama nie wiem, co z tego wyjdzie 😉

20160329_145118

„Angielski róż”- Kolor mnie urzekł… to jeden z moich nielicznych zakupów- czegokolwiek co nie jest czarne albo szare 😉

20160407_160156

Dałam się wkręcić. Naprawdę polecam i cieszę się, że w końcu zaczełam znowu dziergać. Warto szydełkować właśnie teraz, bo do jesieni mamy sporo czasu na praktykę i wykonanie czegoś naprawdę wyjątkowego.

Pozdrawiam

Agata

3 uwagi do wpisu “Szydełko- plan na lato

Skomentuj

