Najpiękniejszy prezent dla kobiety

Dzień kobiet to święto, które powinna obchodzić każda z nas. Raz w miesiącu 😉

Choć do Dnia Kobiet jest jeszcze trochę czasu, nawet w marketowych gazetkach promocyjnych natykam się na propozycje podarunków z tej okazji. Najbardziej śmieszyła mnie jedna ulotka, gdzie na jedne stronie z kwiatami, perfumem i czekoladkami był czteropak piwa, bo przecież świętować mogą też ci, którzy nam ten zestaw upominkowy wręczą… w dodatku cenowo wychodziło podobnie 😉

gift-548284_1280

Najcenniejszy poradunek to czas…

Może nie będzie to skromne ale nie wiem czy zachwyciłabym się zestawem z gazetki, tak samo słodycze już nie są dla mnie najlepszym pomysłem. Wyjście do knajp i restauracji to nie jest mój styl. Wolę domowe zacisze w wygodnych ciuchach lub długą wędrówkę w głąb lasu, ale najbardziej cenie czas dla siebie.

DSC00858

Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam momenty kiedy nie mam wokół siebie nikogo. Trafiłam kiedyś na masaż gdzie przez cały seans relaksacyjny masażysta paplał jak najęty… gdzie bym nie była, wszędzie ktoś gdzieś jest, dlatego moment kiedy mogę sama zostać w domu, lub wyjść daleko od ludzi jest dla mnie bezcenny.

Daję się zresetować. Mogę swobodnie puścić moje myśli. Uśmiechać się sama do siebie, poskakać z radości, zasmucić się. To moment kiedy poznaję swoje wewnętrzne potrzeby. Niekoniecznie muszę robić ambitne rzeczy. Czasami chcę po prostu posiedzieć i gapić się w okno, wypić kieliszek wina i po prostu pobyć w ciszy.

IMG_4940

Wiem, że bez możliwości takiej swobody, po jakimś czasie narasta frustracja, mam jeszcze mniejszy kontakt ze znajomymi, z chłopakiem, nie potrafię wydobyć z siebie siły do tworzenia czegokolwiek. Dlatego „Święto kobiet” obchodzę nie tylko raz w roku. Kiedy tylko wyczuję potrzebę zgłębienia swojej duszy, po prostu wykopuję faceta z domu, albo wychodzę i świętuję.

Mam prawo do czasu dla siebie. Nie ważne w jaki sposób go spożytkuję, jest on nierozłączną częścią mojego życia.

20160224_132129

Najlepsze po takim dniu jest świeże spojrzenie na wszystko co mnie otacza. Duża dawka dystansu do spraw które mnie na co dzień irytują, do ludzi z którymi trzeba żyć. To jest mój prezent -idealny.

I nie ważne czy jesteś zabieganą pracoholiczką, czy mamą na podwójnym etacie, czy jeszcze studiujesz, zrób sobie miejsce na oddech i świętuj swoje sukcesy i porażki. Każda z nas tego potrzebuje 😉

11 uwag do wpisu “Najpiękniejszy prezent dla kobiety

  1. gazetki promocyjne mnie również powalają, a najgorzej że nasze chłopy w akcie desperacji z nich korzystają 😦 Ja to marzę aby w tym dniu mąż dosłownie traktował mnie jak księżniczkę i wyręczał we wszystkim co możliwe 😛 a co 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. Moje drogie Panie (sądząc po nickach :)… Troszkę wyrozumiałości… W dzisiejszych czasch to nie takie proste, znaleźć odpowiedni prezent dla kobiety! Wszystko już było 🙂
    Ostatnio popełniłem nawet wpis na ten temat: https://czarnaskrzynkablog.wordpress.com/2016/10/03/miseczka-b-czyli-facet-w-sklepie-z-damska-bielizna/

    Ale na serio… Nie ważne co, nie ważne jak, nie ważne za ile…. Najważniejsze, żeby ona poczuła się wyjątkowa! 🙂 Que no?

    Polubienie

Skomentuj

