Pomysł na puszki

Domowy mini recykling, czyli jak dać drugie życie konserwie

DSCN3097

Moja wewnętrzna potrzeba segregacji natchnęła mnie znowu do działania. Na tapetę poszły puszki, ba mam ich sporo po mleku kokosowym, pomidorach i kawie. Same w sobie są już  świetnymi pojemnikami zastępującymi doniczki, wazony i  np. kubek na szczoteczki do zębów, ale tym razem postanowiłam zrobić inaczej niż zwykle, więc pomalowałam i obkleiłam, a wyszło tak:

DSCN3082

Oklejona naturalnym sznurkiem, użyłam kleju na gorąco.

Widziałam kiedyś ceramiczny wazon w kształcie wygiętej puszki, więc próbowałam uzyskać podobny efekt. Załamania na puszce dają ciekawy światłocień -może nie widać tego na zdjeciach, ale wyglądają ciekawie:

DSCN3087

Puszka po kawie- największa wylądowała na biurku:

DSCN3102.JPG

Tutaj wykorzystałam stemple do wycinanek z papieru i stare koraliki:

DSCN3127

Puszki pomalowałam akrylową farbą. Dla dłuższej trwałości można dać ostatecznie lakier. Mam nadzieję, że zachęciłam Ciebie do stworzenia swojej unikalnej puszki, a ja już mam pomysły na kolejne , więc to nie koniec i w dodatku  świetna zabawa 😉

Pozdrawiam!

Zapuszkowana

Agata

6 uwag do wpisu “Pomysł na puszki

Skomentuj

